Identyfikacja wizualna

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Kompleksowa identyfikacja wizualna dla firm.

Identyfikacja wizualna Twojej firmy  wpływa na zyski finansowe. Dlatego tak istotne jest, aby budować markę, która wysyła do odbiorców jasne i spójne bodźce wizualne.

Jak postępować, aby moja marka przyciągnęła klientów?
Poprawnie przygotowana identyfikacja wizualna to niezrównana pomoc!

identyfikacja wizualna

KSIĘGA ZNAKU

Czym jest?

ksiega_icon

Identyfikacja wizualna

KOMPLEKSOWY SYSTEM DLA FIRM

  • Stworzenie logo
  • Stosowanie logo
  • Ustalenie kolorystyki firmowej
  • Dobranie typografii
  • Zaprojektowanie materiałów firmowych
  • Oznakowanie wewnątrz firmy
  • Oznakowanie na zewnątrz firmy
  • Oznakowanie samochodów firmowych
  • Określenie ubioru pracowników
  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
identyfikacja wizualna GrupaWW

Księga znaku

Księga znaku jest spisem zasad oraz wytycznych dotyczących stworzonego przez nas logotypu. Można powiedzieć, że jest to instrukcja dla klienta dotyczącą używania logotypu. W księdze znaku opisujemy budowę znaku, jego znaczenie, a także kolorystykę. Przedstawiamy wersję achromatyczną oraz monochromatyczną, poprawne oraz niepoprawne zastosowania, zalecane rodzaje kolorów tła, czy marginesy bezpieczeństwa (pole ochronne). W księdze zamieszczamy  wszystko, co wiemy na temat odpowiedniego wyglądu zaprojektowanego logotypu, a czego klient może się nie domyśleć.

księga znaku

Podstawowa księga znaku:

  • opis znaczenia znaku,
  • opis budowy znaku,
  • opis zastosowanej kolorystki znaku,
  • pole ochronne znaku,
  • wersje monochromatyczną oraz achromatyczną,
  • opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła,
  • opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła.

Rozszerzenie księgi znaku:

  • maksymalna standaryzacja znaku wraz z dokładnym opisem,
  • przykłady użycia znaku na wizytówkach, artykułach biurowych firmy, samochodach, stoiskach reklamowych, uniformach pracowniczych, a także wewnętrznej i zewnętrznej wizualizacji budynków.

Konsekwentne stosowanie identyfikacji wizualnej poprawia pozycję firmy na rynku i wzmacnia jej konkurencyjność. Liczne firmy, korzystając z doświadczeń topowych marek, dostrzegają zalety identyfikacji wizualnej i przekonują się, że można szybko i stabilnie zaistnieć w świadomości klientów. Dla odbiorców usług duże znaczenie mają szczegóły. Identyfikacja wizualna staje się dziś fundamentalnym elementem kampanii marketingowych.

WYKONALIŚMY M.IN.  LOGA

BIURO ODDZIAŁU:

Grupa WW sp. z o. o.
Jasionka 954E/bud. IT4 nr 223-225
36-002 Jasionka/Rzeszów
Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny
„Areopolis”

DANE REJESTROWE:

Grupa WW sp. z o.o.
Plac Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
KRS 0000413554, NIP: 8133671625, REGON: 180 821 757